- Skaičių sudėtis ir atimtis
- Skaičių sandauga ir dalyba
- Lygtys ir nelygybės
- Figūrų atpažinimas (Geometrija)
- Matai ir matavimai
Logopedės EDITOS knygelė skirta supažindinti vaikus su priešingos reikšmės žodžiais - antonimais. Plėtosite vaikų žodyną būdvardžiais, nusakančiais daiktų ir reiškinių savybes.
Žodžių žaidimai“ – tai interaktyvi programa, skirta ikimokyklinio ir pradinio mokyklinio vaikų kalbos ir kalbėjimo gebėjimams bei įgūdžiams ugdyti. Ji ugdo vaiko kalbos supratimą, gebėjimą reikšti nuomonę ir padeda užkirsti kelią galimoms lingvistinėms problemoms.
Programos tikslas – padėti pasiekti tokį kalbos lygį, kurio užtektų laisvai bendrauti su jo aplinkoje esančiais žmonėmis.
Parsisiųsti programą savo įrenginiui:
Žaidimas – priemonių komplekto „Ugdome Lietuvos pilietį“ dalis. Jis skirtas žaismingam ir įdomiam pirmosios klasės mokinių ugdymui. Kartu mokytis ir žaisti kviečia „Pirmoko paso“ veikėjai Mintė ir Mokas. Susideda iš 6 dalių:
Apsilankykite : https://pirmokopasas.ugdome.lt/
Šeši edukaciniai animuoti filmukai, atliepiantys pilietinio ugdymo tematiką:
Jie skirti vizualizuoti pilietiškumo ugdymo veiklas pradinėse klasėse. Filmukų trukmė 2 - 3 min.
Virtualioje aplinkoje sukurtas mokiniams ir mokytojams skirtas skaitmeninis mokėjimo mokytis kompetencijos vertinimo ir įsivertinimo instrumentas. Šis instrumentas sudaro galimybes mokiniui pažinti save kaip besimokantįjį, pasirinkti ir kaupti virtualiame aplanke mokymosi pasiekimų įrodymus.
5-8 klasių mokiniai jau gali naudotis šiais projektais:
,,LIETUVIŲ KALBOS KURSAS 5-6 KLASĖMS''
,,LIETUVIŲ KALBOS KURSAS 7-8 KLASĖMS''
,,LITERATŪROS KŪRINIAI 5-8 KLASĖMS''
,,GAMTOS MOKSLAI 5-6 KLASĖMS''
,,GAMTOS MOKSLAI 7-8 KLASĖMS''
,,SAUGA IR SVEIKATA 5-8 KLASĖMS''
Svetainės bus pildomos naujais mokymosi objektais iki 2015 metų.
Mokomosios užduotys, kurias mokiniai turi atlikti yra trijų sunkumo lygių ir yra suskirstytos pagal klases bei dalykus. Jos skirtos lietuvių kalbos, matematikos, pasaulio pažinimo,
muzikos, dailės ir technologijų, kūno kultūros dalykų gebėjimams lavinti. Šiuos žaidimus savo pamokose gali pritaikyti ne tik pradinių klasių mokytojai, bet ir specialieji pedagogai bei
logopedai pratybų metu.
Padamukų planetoje vaikai galės žaisti net 80 mokomųjų žaidimų, skirtų lietuvių kalbos mokymuisi, apie 50 - matematikos mokymuisi, apie 30 - pasaulio pažinimo, apie 10 - muzikos, 18 - dailės ir technologijų ir 20 - kūno kultūros gebėjimams lavinti.
Virtuali mokymosi aplinka „Kūrybos aikštė“
Kviečiame visus pradinių klasių mokytojus, švietimo pagalbos specialistus ir mokymosi visą gyveni-mą sistemos darbuotojus į „Kūrybos aikštę“ – bendrauti, bendradarbiauti,
tobulinti kvalifikaciją ir skleisti gerąją patirtį per virtualią mokymosi erdvę.
„Kūrybos aikštėje“ yra penkios erdvės. Pirmoji erdvė „Forumas“ yra skirta diskusijoms, patirties sklaidai, antroji erdvė „Laboratorija“ – ekspertų
rekomenduojamų IKT įrankių ir programų aprašams ir rekomendacijoms („Išbandytos IKT priemonės“). Šie įrankiai padės ugdyti pradinių klasių mokinių kūrybiškumą, problemų sprendimo ir praktinius
gebėjimus. Laboratorijos dalyje „Bandomos IKT prie-monės“ siūlome mokytojams dalytis patirtimi apie savo pedagoginėje praktikoje taikomus IKT įran-kius ir programas bei pateikti jų
naudojimo rekomendacijas.
Klasių erdvės yra skirtos pedagogų, švietimo pagalbos specialistų ir mokymosi visą gyvenimą siste-mos darbuotojų edukacinių, vadybinių kompetencijų tobulinimui. Viena iš Klasių yra skirta
individua-liam tobulėjimui, antroji – dalyvaujantiesiems besimokančių mokyklų bendradarbiavimo tinklų veiklo-je.
Penktojoje erdvėje „Biblioteka“ bus skelbiama projekto darbuotojų ir paslaugų tiekėjų bei mokytojų parengta mokymo(si) ir metodinė medžiaga. Bus įkelti du užsienio autorių
metodiniai leidiniai, kurie įgyvendinant projektą bus išversti į lietuvių kalbą ir išleisti. Bibliotekoje bus publikuojami ir kiti vertin-gi metodiniai leidiniai, dokumentai, interneto ištekliai.
Mokomieji žaidimai Matematikai - "Matematikos džiunglės"(Matematika 1-4 klasei) -
|
|
nauji mokomieji žaidimai, skirti mokytis matematikos .
Mokomieji žaidimai "Matematikos džiunglės":
Pristatome 30 naujų mokomųjų žaidimų ir 30 naujų testų.
Žaidimus rasite portale www.mokinukai.lt
|
Atogrąžų matematika C ,D, E lygiai - priemonę sukūrė Australijoje gyvenanti pradinių klasių mokytoja Jenny Eather. Mokymo priemonės personažais ji pasirinko Australijos atogrąžų miškų gyvūnus. Žinyno skyriuje „Apie atogrąžų miškus“, aprašyta daugiau kaip 40 gyvūnų, pateiktas bendras geografinis Australijos atogrąžų miškų apibūdinimas. Gausus ir kūrybiškas gamtos elementų panaudojimas matematikos mokymo priemonėje leidžia integruoti matematikos ir pasaulio pažinimo mokymą.). Programoje pateikiama daug įvairių interaktyvių žinių įtvirtinimo ir patikrinimo užduočių iš pagrindinių geometrijos pradmenų, algebros, aritmetikos temų 7-10 metų amžiaus tarpsniui. Pagrindinės užduočių temos: skaičiai, trupmenos, aritmetiniai veiksmai, skaičių sekos, lygtys, matai (ilgis, tūris, talpa, masė, ir kt.), plokštumos ir erdvės figūros, tikimybės, laikas, piniginiai vienetai. Atlikus užduotį iškart gaunamas atsakymas, ar ji atlikta teisingai, ar ne. Daugelio užduočių rezultatai sumuojami ir rodomi ekrane. Naudotis priemone galite prisijungę ir prisiregistravę čia
Trupmenos - priemonė padės suvokti dalies sąvoką, vaizdžiai parodys, kaip padalinti skritulį į dvi, tris, keturias, penkias ir t.t. lygias dalis.
Parink tinkamą vietą atkarpoje trupmenai, kurią laiko beždžionėlė.
Žaidimas "Pizza Party" , skirtas mokiniams nustatyti, kurią dalį sudaro atpjautas picos gabaliukas.
,,Trupmenų sudėtis'' - žaidimas, mokantis paprastųjų trupmenų sudėties (pirmas ir antras lygis - trupmenos su vienodais vardikliais)
,,Trupmenų atimtis'' - žaidimas, mokantis paprastųjų trupmenų atimties(pirmas ir antras lygis - trupmenos su vienodais vardikliais)
,,Pagauk žuvį'' - žaidimas, skirtas mokytis daugybos lentelę.